Logo dla Klienta

Krótka historia, o tym ze Klient nie zawsze ma racje.

[Kuźnia]Chce takie logo, narysowałem:




[S24]Dobra zobacz Pan, ja kto wygląda, to się nie nadaje, mogę dać swoją propozycje?



[Kuźnia] Ja już widziałem inne propozycje, ale konkurencja proponuje to i mi się nie podoba:



[S24]Nie dziwie się, moja propozycja jest taka. Tak będzie lepiej, co Pan myśli:


Efekt finalny:http://www.kuzniatostal.pl/pl/

Napisze możne arogancko- Zdaj się na eksperta i nie ucz go roboty. Wyjdzie Ci na dobre.

Pozdrawiam


Komentarze

  1. To prawda, że klienta ma zawsze rację, ale nie zawsze ta racja powinna zobaczyć światło dziennie. Bo ich teorie i spostrzeżenia na niektóre sprawy są wręcz tragiczne, ale jak to się mówi "Klient nasz Pan"

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam do dodawania swoich opinii