Klocki LEGO® Stoisko Targowe

Jestem pewien że klocki LEGO ukształtowały mnie jako projektanta. Od dziecka budowałem zamki, statki pirackie, pułapki i pojazdy kosmiczne.

Przypomina mi się też  historia o tym jak będąc już 25 letnim organizatorem jednej z licznych domówek, wpadłem na pomysł by wyciągnąć z szafy ogromny wór i zaproponować moim gościom zabawę LEGO, wszyscy wiedzieli o co chodzi i ochoczo rzucili się w wir tworzenia. Towarzystwo było zachwycone, bo w każdym z nas nadal tkwi pierwiastek dziecka. To jest właśnie piękna ,ponadczasowa uniwersalność tych duńskich klocków.



Jakaż była moja radość gdy przyszło mi zaprojektować zabudowę firmie POLTOP
http://poltop.pl/ (na zbliżające się targi Kids Time 2018 w Kielcach), która od ponad 25 lat jest dystrybutorem LEGO w Polsce.

Budżet nie był wysoki, ale w lego chodzi o kreatywność, a nie ilość klocków jakie się posiada.
Co tu więcej pisać efekty widać poniżej:




Jak tu nie kochać takiej pracy!
Jeśli zbudujemy to stoisko, wrzucę Wam w Lutym zdjęcia z realizacji.

Pozdrawiam Serdecznie
Karol Salawa

tel. 602 502 118
www.stoiska24.pl
biuro@stoiska24.pl

Komentarze

  1. Nadrzędnym celem wszystkich stoisk targowych/reklamowych jest przyciągnięcie uwagi kupującego. Projekty takich stoisk zawsze muszą być więc dobrze przemyślane. Ciekawy design i funkcjonalność to dodatkowe atuty, które z całą pewnością sprawiają, że niejeden konsument zawiesi oko na danym stoisku.
    Super pomysł, duży plus za kreatywność!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam do dodawania swoich opinii