Top 10 przygotowań do targów, ostanie punkty 9 i 10


Oto ustani art. zamykający serię top 10 przygotowań do targów.Zapraszam!

9. multimedia



Moim zdaniem, żyjemy w mej najwspanialszych czasach w historii nowożytnej Europy, ilość technologii oraz splatający świat internet pozwolił nam na wymienianiu się zarówno informacjami na temat pieczenia szarlotki jaki tajnikami wiedzy skrytymi w najbardziej odległy bibliotekach. Czemu zatem nie zaprząść tej technologicznej machiny do pracy na rzecz naszej firmy? Od czasów pierwszych imprez targowych w Polsce odbywających się w latach dwudziestych XIX wieku, wiele się zmieniło, do dyspozycji mamy telefony, tablety laptopy, interaktywne ekrany dotykowe, drukarki 3D, drony, słowem czego sobie dusza zapragnie. Brakuje tylko teleportu ale i nad tym  w pocie czoła pracują zapewne całe zespoły wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Dodatku szerokopasmowy internet który z łatwością ładuje  filmy o jakości FulHD dowolnym miejscu.Jak odnaleźć się w tym technologicznym gąszczu i co z tym zrobić?

Nowoczesna technologia pomoże ci to przedstawić artykuły i oferowane  usługi w sposób o jakim nasi nasi ojcowie mogli tylko pomarzyć. Czy to nie cudownie, jeszcze nigdy w historii ludzkości nie mieliśmy takich możliwości zbierania, selekcjonowania informacji oraz przedstawiania ich innym ludziom. Wystarczy wybrać najbardziej pasujące do charakteru twojej z działalności narzędzia i po prostu go użyć, to dziecinnie proste.Jak to zrobić?




Większość klientów trafia do ciebie przez stronę internetową? Czy nie warto więc pokazać im że mogą złożyć u ciebie zamówienie z dowolnego miejsca Polski? Bynajmniej, więc na stoisku ustawiasz 2 tabletami i prezentujesz jak łatwo można dokonać u ciebie hurtowego zamówienie to dość proste i nie będzie wymagać dużych nakładów finansowych, a może produkowane przez ciebie podzespoły wykonywane są przez maszyny wartą wiele milionów dolarów, a proces w jakim to zachodzi wydaje się symfonią technokracji? Zleć nagranie i montaż tego cyklu specjalistom z branży video, po czym wrzuć film na YouTube i odpalaj na telebimie zamontowanym na stoisku.. Interaktywna i multimedialna zabudowa przyciągają uwagę i aktywizują zwiedzających. Jeśli jesteś w stanie pokazać trzema kliknięciami jak wybrać miejsce w którym ma być dostarczona paczka lub wydrukować w drukarce 3D miniaturki produkowanych przez ciebie elementów powinieneś to pokazać! Wszyscy uwielbiają nowinki technologiczne.

Czy tego chcesz czy nie multimedia otaczają i będą otaczać nas w coraz większym stopniu, a dedykowana aplikacja mobilna pozwala ci na analizę potrzeb klienta oraz ułatwia mu korzystanie z twoich usług; nie wspominając o tym iż dzięki informacjom z takiej “apki” jesteś w stanie przygotować wiele ciekawych analiz dotyczących zarówno działań marketingowych jak i sprzedaży. Nic cię nie ogranicza a wykorzystanie najnowszych technologii, do jak najlepszego zaprezentowania się na targach powinno być dla ciebie bardzo istotne.




10. materiały reklamowe



Jeśli posiadasz szeroki asortyment artykułów to powinieneś zaopatrzyć się w przejrzyście zaprojektowany katalog produktowy, na sposób jego przygotowania trzeba by poświęcić osobny art. wiec zakładam ze w tej materii podjołeś współpracę z agencją reklamową.
Bardzo pomocne i lubiane  przez zwiedzających są również gadżety, zazwyczaj małe i przydatne akcesoria, opatrzone znakiem firmowym, adresem www i telefonem, to świetny sposób na promocję. Co powiesz na długopis? OK, tani, mały, każdemu się przyda i nikt go raczej nie wyrzuci. Problemem jest jednak to że ludzie mają ich sterty i twoja reklama ginie gdzieś w odmętach szuflady. Może skórzany notatnik? Tak to co innego, ale jego produkcja jest droższa i rozdawanie go przypadkowym ludziom sprawi że nadszarpniesz budżet. No więc co?

Na targi proponuje Ci zabrać 3 rodzaje gadżetów:
  • dla wszystkich “zbieraczy”: długopis z logo i danymi kontaktowymi , smycz lub tekstylna torba na zakupy
  • ciekawy gadżet, który pozostanie z ludźmi na dłużej: zwijana metrówka z logo, drapaczką do szyb samochodowych, brelok do kluczy (koniecznie z “monetą” do wózka w markecie),  lub talię kart, ich nikt nie wyrzuci.
  • ekskluzywny prezent, dla partnera w biznesowego: aktówka z grawerem, powerbank np. solarny, wino z zestawem akcesoriów, lub klasyczny kosz prezentowy pełen smakołyków (pamiętaj by była w nim twoja wizytówka)

Każdy człowiek lubi dostawać prezenty, dlatego materiały promocyjne są świetne. Jeśli  znajdziesz zrównoważony balans pomiędzy ich ceną, a atrakcyjnością, uzyskasz bardzo dobre narzędzie promocji twojej marki.



Pozdrawiam Serdecznie
Karol Salawa

tel. 602 502 118
www.stoiska24.pl
biuro@stoiska24.pl

Komentarze

  1. Ciężko jest się dobrze zaprezentować, ale dobra reklama, telebimy mogą nam w tym pomóc.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam do dodawania swoich opinii