Jeśli zarówno impreza, jak i twoje firmowe stoisko, cieszycie się nad wyraz duży zainteresowaniem to musisz widzieć że “przemiał” zwiedzających będzie ogromny. Zaopatrz więc siebie i swoich pracowników w notatnik pozwoli on usystematyzować wszystkie dane, które uda się pozyskać podczas spotkań. Tabela powinna być podzielona na następujące kategorie:
nazwa
|
produkt /
usługa
|
imię i nazwisko
|
www
|
telefon
|
adres
|
uwagi
| |
1.
| |||||||
2.
|
Im większa staje się twoja firma tym bardziej poszerzone i skomplikowane stają się narzędzia do analizy i koordynowania pracy zespołu. Może to być zarówno arkusz kalkulacyjny typu Excel, Google Docs lub też narzędzia typu CMS dostarczane i dostosowywane indywidualnie przez wyspecjalizowane w tej dziedzinie firmy. Najważniejsze jest jednak by wszystkie pozyskane kontakty zostały zapisane. Dzięki temu będziesz min. w stanie przeanalizować czy cel założony na daną imprezę targową, został osiągnięty.
Komentarze
Prześlij komentarz
Zapraszam do dodawania swoich opinii